Monday, July 7, 2008

Salam-Salam Hahaha

Bermula Kisah kelana B ini bukan lah berasal dari HURUF B, tetapi kami ingin meletaknya sebagai M. Tapi bila kami berdaftar pada tahun 2006, diubah pula kepada Kelana B Seputih... Well, sedap ape B....

Jadi kisah tidak mati di situ, kami seramai 4 orang Ahli ketika waktu itu, berusaha keras mencari konco-konco, berlandaskan dengan Pimpinan Ayahanda kami, Papa Bear. Kami terserempak dengan ramai kawan-kawan, dan saudara-saudara dari daerah lain, juga dari Negeri-negeri lain. Paling tidak dapat dilupakan ialah kempori. Walaupun sedih juga time tuh, tapi semua tetap ingin menjayakan Kempori itu.

Keseronokkan bila join dengan kelana ni, bukan kerana kami ni kental untuk dibuli, dimaki, ditocer, tapi sebab kami bersama.... itu yang membuatkan kami kuat, serta bersemangat. Macam orang dulu-dulu cakapkan, kuat sama dipikul; ringan kita jinjing bersama. Ahli kami tidak ramai tapi sentiasa meriah bila bersama.

Antara aktiviti yang pernah kami lakukan bersama; Menolong Hari Sukan Sekolah Seri Inai, Membantu Sekolah-Sekolah Sekitar Seputeh, Melakukan Virgil pada bakal-bakal Kelana dari daerah lain, Mendaki Gunung Nuang, Berkhemah tanpa tujuan di Sungai Congkak, Dan macam-macam lagi....

So apa-macam, kalo aku maseh budak skolah lagi, aku wat karangan camnie, misti power kan??? wahahahahaha Kelana Bears GAY~!!!!

weh, mane ade, pemimpin kita Mama Bears ape,

No comments: